FAQ

Hvordan får jeg billettene mine?

Alle billettene dine sendes til din e-mail som e-billetter/vouchere. Du må skrive ut e-billettene/voucherne dine, og ta med en kopi som du viser fram til din sjåfør, på bussen eller på toget ved forespørsel. Det er veldig viktig at du leser nøye igjennom all informasjon som står på e-billettene/voucherne!

Når mottar jeg billettene mine?

Alle e-billettene/voucherne dine sendes til e-mailen din umiddelbart etter at din reservasjon er bekreftet og betalingen fullført. NB! De fleste private transport leverandører skal ha deres booking nummer på våre vouchere, derfor kan det ta opptil 48 timer etter at du har fullført bookingen din, før du mottar din voucher/e-billett – Bookingen din ER bekreftet så snart betalingen er fullført, det tar bare litt lengre tid å sende din voucher/e-billett til deg.

Det er barnerabatt?

Ja, barnebilletter (BARN) er tilgjengelig for mange av flyplass transportene som vi tilbyr. Det er viktig at du sjekker aldersgrensen for hver enkelt billettype før du reserverer, da aldersgrensen varierer.

Trenger jeg ID når jeg innløser flyplass transport billettene?

Nei, personene som presenterer e-billettene/voucherne får adgang til transporten. Hvis spesielle ID-regler forekommer, vil dette framgå tydelig på din e-billett/voucher.

Kan jeg kansellere, returnere eller refundere billetter, hvis jeg ikke kan bruke dem?

Betalte og bekreftede billetter kan generelt ikke kanselleres, refunderes eller byttes til en ny dato. Men Ticmate og vår lokale flyplass transport agent kan prøve å videreselge billettene dine til andre kunder, eller få billettene dine refundert, men vi kan ikke love at dette lykkes. Du kan lese mer om vår kansellerings policy under «kontakt» i toppmenyen.

Jeg har ett spørsmål eller en klage?

Hvis du har noen spørsmål, eller i det usannsynlige tilfelle en klage, vennligst kontakt oss på helpdesk@ticmate.com eller finn våre telefonnumre under «kontakt» på vår side. Vennligst merk at alle klager skal være sendt til oss innen 14 dager etter flyplass transport datoen. Hvis vi mottar en klage senere enn 14 dager fra arrangementet/turdatoen kan vi ikke garantere at vi kan hjelpe deg på noen måte!

Norsk
FlyplassTransfer.no


Til handlekurv